http://s6.picofile.com/file/8382527642/IMG_20191223_004812.jpg> Hi :: Cute Nemo

Cute Nemo

BTS

Hi

سلامی ب زیبایی گل های بهاری

ب زیبایی تمام جهان هستی

جهان خیلی بزرگه

خیلی هم قشنگه

اما دیدن زیبایی هاش

دیدن شگفتیش

کار هر کسی نیست

باید دلت پاک باشه

چون

این زیبایی هارو

فقط میشه با قلب دید

ادما خیلی قشنگن

اما

دیدن زیبایی ادما

نیاز ب روح پاک داره

رویا قشنگه

قشنگ تر از رویا پردازی

رسیدن ب رویاهاست

انسان وقتی ب نهایت ارزوهاش میرسه

دنیابراش شگفت انگیز میشه

اما

شخص

هیچگاه ب نهایت ارزوهاش نمیرسه

اما 

هر کجا ک جاده ها دوستانه با یکدیگر تلاقی می‌کنند، تمام دنیا 

برای مدتی در نظر انسان نهایت آرزوهاست 

زیبایی 

لحظه ایست

تک تک لحظه ها

زیباهستن

زیبایی ها رو از دست ندین😉

🌹🖤MELI 🌹🖤
۰۹ دی ۹۸ , ۱۵:۱۹

سلام^^ چه متن قشنگی^-^ خوش اومدی

پاسخ :

مرسی ❤️❤️
jin ♥♥♥:♥
۱۵ مهر ۹۸ , ۱۹:۵۰

ببخشید میدونم دیر دارم جواب میدم اره ارمیم از اسمم معلوم نیست؟؟؟

بایسمم که معلومه ججججججججییییییییییننننننننننننننننننن 😊😊😊😊😊

پاسخ :

😂 😂 خواهش میکنم عزیزم
ن معلوم نیست، کاملا واضحه🙄😁
جهت اطمینان بود همش بیب
ایی جانممممم
بایست هم ک جیگررر ترررر
😍
R. M-kiute.ARMY
۰۹ مهر ۹۸ , ۱۵:۳۴

سلام....

سعادت آشنایی با کی رو دارم؟

پاسخ :

سلام
مائده ام هیونگ🙄😁🤗🤗🤗
jiminn Hope
۲۸ شهریور ۹۸ , ۰۸:۴۳

البته سیما ادمینهه بهش میگمم درسس کنههههه برات

پاسخ :

فدات قشنگم❤️💜
jiminn Hope
۲۸ شهریور ۹۸ , ۰۸:۴۱

ایی مااااااهیی شیرین زبونننننننننننن, این کدو برداررر فدات شمم , الان خصوصی میگم چجور برش داری

پاسخ :

کدوم کد؟؟ 
jiminn Hope
۲۸ شهریور ۹۸ , ۰۴:۱۸

سلام ماهییییییییییییییییییییی🐳🐳🐳🐳🐳 چطوری فدات شم؟ تبریککک به خاطر وبتتتتتتتتتت

پاسخ :

سلام جیمینی قشنگممممم❤️
ایی وایی خدا نکنه لاو😱
اونوقت من بدون تو چ کنننمممم😭
Sima 🦎🍯
۲۸ شهریور ۹۸ , ۰۱:۵۰

😂😂😂❤❤❤

پاسخ :

😉😁😁💜
Sima 🦎🍯
۲۸ شهریور ۹۸ , ۰۱:۱۶

این قشنگتره

پاسخ :

خودم جواب خودمو میدم اصن 😂


بلههههه 
شما سروری عشقم💜
#سیما
Sima 🦎🍯
۲۸ شهریور ۹۸ , ۰۰:۵۳

ماهیییییییی

قالبتو ببین

 

پاسخ :

دیدم بیبی😘
jin ♥♥♥:♥
۲۲ شهریور ۹۸ , ۰۰:۲۵

سلام خوبید اسمت چیه؟؟؟؟

من مینا هستم ۱۴ سالمه تو چند سالته؟؟

تو یه ارمی هستی. ؟؟؟؟؟؟

یا کی پاپر؟؟؟؟؟

 

پاسخ :

سلام. مرسی
تو خوبی
مینا جون رئا هستم
ارمی هستم، کی پاپر هم هستم کم و بیش
تو چی ارمی هستی؟؟؟ 
کوشا ساعی
۱۰ شهریور ۹۸ , ۲۲:۱۱
به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

پاسخ :

:-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan