http://s6.picofile.com/file/8382527642/IMG_20191223_004812.jpg> Painting :: Cute Nemo

Cute Nemo

BTS

Painting

ارمی های قشنگم

ی پیشنهاد جالب 🙃

 

 

 

 

ارمی های قشنگم

نظرتون چیه نقاشی کنم براتون؟

ک شما عکسای بایس تونو برام بفرستین و من بکشم؟؟؟ 🙃

نقاش حرفه ای نیستم

اما میتونم ی چیزایی بکشم😊

نظراتتون رو بهم بگین لطفا🙃

سپاس فراوان

 

 

Nafas jk💓
۲۶ بهمن ۹۸ , ۲۱:۱۶

بایس من کیه به نظرت😂😂😂

پاسخ :

😐عکس بده بهم
تو اینستا زدم
اونجا هم میتونی درخواستی بدی😁
Nafas jk💓
۲۴ دی ۹۸ , ۲۱:۲۶

ماااعععععععععععععع

برا من بکششششششش برا منننننننننننننننننننننننن😁😁😁😀😀😀😀😂😂

پاسخ :

😂 چی بکشم برات عشقم؟
a real army
۲۴ دی ۹۸ , ۰۳:۰۴

سلام من روشنام 

کلاس هشتم

4 ساله آرمی ام و بایسم که الهی قربونش بشم کوکیه😊😊😊

از آشنایی خوشوقتم 

پاسخ :

سلام عزیزم
رئام
خوشبختم عزیز☺️❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan